Veelgestelde vragen

1.Je wilt graag bestellen maar je hebt geen paypal account of creditcard. Dat is geen probleem! Volg hieronder de instructies en je bestelling komt alsnog bij ons binnen.

1. Kies je producten uit de winkel, voeg ze toe aan je winkelmand.

2. Vul bij afrekenen de gevraagde gegevens in. Maak hier een foto van of schrijf het in je bericht naar ons.

3. Stuur je bestelling met de gegevens naar onehappycard@gmail.com

Op deze manier ontvangen wij jouw bestelling en de gegevens om je een betaalverzoekje te sturen.

Is de betaling bij ons binnen, dan gaan wij gelijk aan het werk om op de gewenste dag te bezorgen.

2. Wil je in Arubaanse Florin of US Dollar betalen?

Er zijn meerdere betaalmogelijkheden: Je kunt ook Arubaanse florin betalen. Wij sturen onze gegevens en jij maakt het over. Zo simpel is het. In principe kan dit ook met Amerikaanse dollars aangezien de banken op Aruba beide accepteren. Het omrekenen van EURO naar US Dollar vind je aan de linkerkant op de pagina ‘Winkel’.

De laatste manier om je bestelling te betalen is overmaken van jouw rekening naar die van ons. Geef aan in welke valuta je wilt betalen en wij sturen onze gegevens. Hebben wij het bedrag ontvangen, dan gaan wij bezorgen op de gewenste datum.

Heb je nog andere vragen over betalen of kom je er niet uit? We helpen je graag!

3. Waar kan ik mijn persoonlijk bericht invullen?

Op de pagina ‘afrekenen’ kun je je persoonlijk bericht schrijven. Wij zorgen ervoor dat je bericht aan de binnenzijde van de wenskaart komt te staan.

4. Op welk moment van de dag word mijn bestelling bezorgd?

Wij bezorgen zo vroeg mogelijk op de dag, zodat de ontvanger er zo lang mogelijk van kan genieten. Bovendien kan de ontvanger je dan nog bedanken, rekening houdend met het tijdsverschil met Nederland.

5. Op welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen in principe op elke gewenste dag van het jaar. Als je een bestelling gaat plaatsen kun je zelf de gewenste datum kiezen in de online agenda. Staat je gewenste datum er niet tussen, dan is deze niet beschikbaar.

6. Waar bezorgt Onehappycard en wat kost het?

Wij bezorgen op heel Aruba, van noord naar zuid. Wij bezorgen op de gewenste datum op Aruba.

7. Kan ik nog bestellen voor vandaag?

E-mail ons op onehappycard@gmail.com; in overleg is er vaak nog veel mogelijk. Wenskaarten, heliumballonnen, bloemen of dranken zijn meestal op korte termijn te bezorgen.

8. Ik weet niet wat ik cadeau wil geven. Heb je tips of suggesties?

Bij de productcategorie ‘Cadeaupakket’ vind je kant en klare cadeau’s voor alle leeftijden.

9. Kan ik een cadeau bestellen wat niet op de website staat?

In overleg is heel veel mogelijk. E-mail naar onehappycard@gmail.com

10. Waar kan ik een recensie of een review schrijven?

Klik op het product dat je besteld hebt. Scroll naar beneden, naar recensies. Onder de bestaande recensies kun je beginnen met schrijven. Had je meerdere producten besteld of wil je een algemene recensie schrijven, kies dan één product uit om daaronder je recensie te schrijven. Het kan even duren voordat jouw recensie online te lezen is. Alvast bedankt voor je moeite!

11. Ben je niet tevreden of wil je een klacht indienen?

E-mail naar onehappycard@gmail.com en geef aan om welke bestelling/producten het gaat. We nemen zo snel mogelijk contact op om je te kunnen helpen.