De meestgestelde vragen aan Onehappycard
1. Waar kan ik mijn persoonlijk bericht invullen?
Op de pagina ‘afrekenen’ kun je je persoonlijk bericht schrijven voor jouw geliefde, familielid of vriend(in). Wij zorgen er vervolgens voor dat jouw bericht aan de binnenzijde van de wenskaart komt te staan.
2. Op welk moment van de dag word mijn bestelling bezorgd?
Wij bezorgen zo vroeg mogelijk op de dag, zodat de ontvanger er zo lang mogelijk van zijn of haar wenskaart kan genieten. Bovendien kan de ontvanger je dan nog bedanken, rekening houdend met het tijdsverschil met Nederland.
3. Op welke dagen bezorgen jullie?
Wij bezorgen in principe op elke gewenste dag van het jaar. Als je een bestelling in onze webshop plaatst, kun je zelf de gewenste datum kiezen in de online agenda. Staat je gewenste datum er niet tussen? Dan is deze helaas niet beschikbaar. Ga in dat geval op zoek naar een andere datum.
4. Waar bezorgt Onehappycard?
Wij bezorgen op heel Aruba. Of je jouw wenskaart nu wilt laten bezorgen in een hotel, resort, Airbnb, het ziekenhuis, werk of privé adressen, wij regelen het! En dat doen wij allemaal op de door jou gewenste datum op Aruba!
5. Kan ik nog bestellen voor vandaag?
E-mail ons via onehappycard@gmail.com. In overleg is er vaak nog veel mogelijk! Wenskaarten, heliumballonnen, bloemen of dranken zijn meestal op korte termijn te bezorgen.
6. Ik weet niet wat ik cadeau wil geven. Heb je tips of suggesties?
Bij de productcategorie ‘Cadeaupakket’ kun je je eigen cadeaupakket samenstellen. Neem meteen een kijkje!
7. Kan ik een cadeau bestellen wat niet op de website staat?
In overleg is er heel veel mogelijk, maar houd er rekening mee dat ons assortiment leidend is. Stuur gerust een e-mail naar onehappycard@gmail.com
8. Waar kan ik een recensie of een review schrijven?
Als je bestelling bezorgd is ontvang je daar een email over. In die email staat gelijk de link naar een recensie of review. Het kan even duren voordat jouw recensie online te lezen is. Alvast bedankt voor je moeite!
9. Ben je niet tevreden of wil je een klacht indienen?
E-mail naar onehappycard@gmail.com en geef aan om welke bestelling/producten het gaat. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om je te kunnen helpen.
10. Waarom is Onehappycard in Estland gevestigd?
Onehappycard is als bedrijf ingeschreven in Estland. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar de KVK op Aruba heeft als eis dat je op Aruba bent geboren. En dat ben ik niet. Ik ben namelijk in Nederland geboren. Daarna heb ik geprobeerd om Onehappycard in Nederland in te schrijven, maar helaas moet je dan ook in Nederland bedrijfsactiviteiten hebben en ook dat heb ik niet. De enige oplossing was dus om mijn bedrijf in Estland in te schrijven. Dat betekent dat ik voor Onehappycard belasting in Estland betaal, terwijl alle bezorgingen op Aruba plaatsvinden.
11. Hoe zit het met retour en garantie?
Wij willen dat iedereen blij wordt van zijn of haar verrassing. Stuur een email aan onehappycard@gmail.com als je niet blij bent met je cadeau. Samen gaan we dan op zoek naar een oplossing.
12. Kun je als bedrijf ook bestellen bij Onehappycard?
Dat kan zeker! Na het afrekenen ontvang je automatisch een factuur. Wil je als bedrijf een grote bestelling plaatsen, neem dan even contact met me op. In overleg is heel veel mogelijk.
13. Hoe kan ik betalen bij Onehappycard?
Je kunt online betalen met iDEAL of VISA. De valuta is EURO of USD.