Retour- en Garantievoorwaarden – One Happy Card

Bij One Happy Card doen wij ons uiterste best om elke bestelling mooi, zorgvuldig en op tijd te bezorgen. Toch kan er wel eens iets misgaan. Wij leren van elke situatie en verbeteren ons aanbod waar nodig. Heb je vragen of klachten? Mail ons op onehappycard@gmail.com

Wenskaarten

– Geen retour of garantie mogelijk. Omdat de tekst aan de binnenzijde gepersonaliseerd wordt, is een wenskaart uitgesloten van retour.

– Wijzigen van tekst is alleen mogelijk als de kaart nog niet is gemaakt. Neem z.s.m. contact op via e-mail om dit te checken.

– Geen tekst opgegeven? Als er géén tekst is ingevuld én je reageert niet op onze e-mail, zijn we genoodzaakt een lege kaart te versturen of zelf een neutrale tekst te verzinnen.

– Bezorgen gebeurt via de brievenbus. Wij bellen niet aan. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de ontvanger hierover te informeren.

– Heeft het adres geen brievenbus, dan leveren wij bij de deur of op een droge plek.

Bloemen

– Onze bloemen komen van de bloemist Flora.

– Garantie is 24 uur: Bloemen dienen direct op water en in de schaduw te staan.

– Niet tevreden? Mail binnen 24 uur.

– Is Flora uitverkocht, dan bezorgen wij een cadeaubon ter waarde van het oorspronkelijke product (dit gebeurt zelden).

Ballonnen

– Gevuld met helium en gaan minimaal 24 uur mee.

– Zakt de ballon binnen 24 uur in? We leveren dan in overleg een nieuwe.

– Ballonnen mogen niet in de zon of buiten staan.

– Niet tevreden? Mail ons met foto en omschrijving.

Cadeaubonnen

– Wij zijn alleen verantwoordelijk voor het bezorgen van de bonnen.

– Problemen met het inwisselen? Neem contact op met het bedrijf dat op de cadeaubon vermeld staat.

– Uiteraard mag je ons mailen, maar we verwijzen je dan door.

Dranken

– Altijd ongeopend en in cadeauverpakking.

– Bij problemen, graag per mail contact opnemen.

Ontbijt

– Wordt bezorgd door onze partner Champy Company.

– One Happy Card is enkel verantwoordelijk voor het doorgeven van de datum en het adres.

– Problemen? Neem direct contact op met info@champycompany.com

– Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor de uitvoering.

Cadeaupakketten

– Deze bestaan uit een combinatie van producten.

– De garantievoorwaarden gelden per product, zie bovengenoemde categorieën.



Bezorging

Datum & Tijd

– Wij bezorgen op de gewenste datum, niet op een specifiek tijdstip.

– Een tijdsvoorkeur mag je doorgeven, maar hierop zit geen garantie.

 

Verkeerd adres

– Klopt het adres niet? Dan nemen wij het pakket mee terug.

– We nemen per e-mail contact op en bezorgen op het juiste adres tegen een meerprijs van €6,95.

– De klant is verantwoordelijk voor het juiste adres.

 

Niemand thuis

– Als er niemand thuis is, proberen wij de bestelling zo goed mogelijk te verstoppen, bijvoorbeeld in de schaduw of bij de deur.

– Bloemen worden altijd op water gezet.

– Kan het echt nergens worden achtergelaten? Dan nemen we het mee terug.

– We bezorgen opnieuw op een volgende bezorgdag tegen €6,95 extra.

Bevestiging bezorging

– Je ontvangt automatisch een e-mail zodra je bestelling is bezorgd.

– Hoor je niets van de ontvanger? Vraag hem/haar eerst of het in de brievenbus of op een verstopplek ligt.

– Let op: veel adressen hebben géén deurbel, een gesloten poort of slechts een brievenbus. Houd hier rekening mee.

Over klachten en reviews

– Als je eerst een negatieve review plaatst en ons daarna pas mailt, kunnen we geen garantie meer geven. 

– Wij vinden het fair dat je ons eerst een kans geeft om het op te lossen.

 

Deze retour- en garantievoorwaarden zijn ontstaan uit praktijkervaring en kunnen op elk moment worden aangepast.